.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پروژه آزادراه تهران- شمال نبايد متوقف شود

دادستان كل كشور گفت: نمي توان به بهانه محيط زيست، اجراي پروژه ملي آزادراه تهران- شمال را متوقف ساخت.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمين دري نجف آبادي خاطرنشان ساخت: پروژه آزادراه تهران- شمال يك طرح ملي است كه در كاهش زمان تلف شده مردم، مصرف سوخت و بار ترافيكي جاده هاي منتهي به شمال كشور تاثيرگذار مي باشد.
وي تصريح كرد: مسائل زيست محيطي مسير احداث آزادراه تهران- شمال در زمان دكتر ابتكار، رئيس سابق سازمان حفاظت محيط زيست پيگيري شده بنابراين بايد آسيب هاي وارده به محيط زيست در اين منطقه را جبران كنند و صدها و هزاران هكتار زمين جديد را به زير كشت درختان جنگلي ببرند.
دادستان كل كشور، با تاكيد بر اجراي سريع پروژه آزادراه تهران- شمال گفت: در همه جاي دنيا چنين پروژه هايي عملياتي شده و مشكلي نيز بوجود نمي آيد، چرا كه با زير كشت بردن زمين هاي جديد، مناطق خسارت ديده را جبران مي كنند.
وي خاطرنشان كرد: بحثي در ارتباط با نابودي محيط زيست با اجراي اين پروژه مطرح نيست و بايد گفت اگر برنامه و طرح جامعي در ارتباط با اين پروژه برنامه ريزي شود و در كنار آن هزاران هكتار زمين جديد زير مناطق جنگلي بروند، نابودي محيط زيستي در كار نخواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

seidi 12 شهريور 1386
ساخت این بزرگراه خیانت به آیندگان است به دلایل مختلف از بین بردن چندین میلیون درخت جنگلها و چندین رودخانه پرآب از بین بردن میلیونها هکتار به صورت مستقیم و غیر مستقیم و به انقراض کشاندن گونه های نادر جانوری این مناطق . قطعه قطعه کردن زمینهای مرغوب کشاورزی وجنگلی به بهانه ویلا سازی در حاشیه بزرگراه و راه اندازی مهمانپذیر ها و فروشگاههای بین راهی که آلوده ساز طبیعتند و از بین بردن و تردد پر ازدحام و افزایش آلودگی های زباله ای مسافران .آیا میتوان فقط به دلیل زود رسیدن به سواحل دریا این همه به ایران ضرر زد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.